yes i made a vid its for my mate who recently passed away this is what i have to say. . . . "......Bro i fucking love you and i cant beilive your gone. i alwayse tried to be there for you and its eating me up inside now that i wasnt there this time. brothers for life i will never forget the impact you had on my life 🙁 one Love. ♥ " also come at me lmfao. let me win your contest ;P (chill jks) AND IM ALSO HUNGOVER U BETTER BE HAPPY.
Video Rating: 4 / 5

24 Responses to “Elliot Shuffle”

  1. bmxkid0123 says:

    subscribe please! helps heaps!! /watch?v=EIHwQkgN1XQ

  2. XxDomoXXLoverxX says:

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    SHUT UP AND ENJOY Replaybutton–>0:00<-- ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

  3. i c wat u did der

  4. nice vid

  5. Garrash64 says:

    Gonna have to agree, doesn’t look like you’re dancing to the actual music we’re hearing…

  6. GirlDemon52 says:

    Not as good as the other one i think

  7. milopolo says:

    Harr harr that’s your own fault xD

  8. LePeewpeew says:

    You’re a great shuffler bro, but this is a bit off-beat, why dont u play the same track as you were listening to as you recorded? Keep Shufflin!

  9. thiennnnnnnn says:

    check out my videos too guys! :O

  10. RUbanepaNL says:

    thumbs up if u think thumb up comments are sucking balls.

  11. Buy other clothes pls. But nice shuffle.

  12. 323dubstep says:

    This dude is awesome if he can just do the running man a little bit faster he will be a beast

  13. LittleLadyLam says:

    whats the song 😀

  14. Perudo12 says:

    this is relevant to my interest

  15. OPTICxASSASSIN001 says:

    lol
    LMFAO would shit their pants
    

  16. ninalexy8 says:

    THIS WAS POSTED ON MY FUCKING BIRTHDAY!!

  17. minidutchdzzz says:

    You do some tektonic moves -1 🙁
    But the song is awesome +2. 😀

  18. SuperXXSaiyan says:

    MY BDAY

  19. iR3YD4R says:

    -.- why everyone gotta hate LMFAO Well personally i dont like them
    but ayee i Malaysian&Jumpstlye Shuffle
    && awesome videoo <3

  20. AliefRDB says:

    Thumbs up if u hate all people who comments “Thumbs up”

  21. zxc799z says:

    You New Zealanders would be true or dance!
    I am Taiwanese!

  22. elitepwner55 says:

    uhh music sync off :( 🙁 🙁 🙁 🙁

  23. these are cool 🙂 i love that shuffler

  24. elitepwner55 says:

    gay? u might want to rethink that when u look at lmfaos so called “shuffle” pants 😉